Novi Audi TT RS se zaokružio na 400 konja
Na automobilskom sajmu u Pekingu, predstavljena je nova generacija Audi TT RS u coupe i roadster inačici
Srce TT-a RS i dalje je 2.5-litarski turbo redni petak koji je sada dobio aluminijski blok umjesto dosadašnjeg čeličnog, a to je rezultiralo s 10 kg manje mase, ali i 60 KS više, tako da novi Audi TT RS razvija 400 KS i 480 Nm okretnog momenta.
Fantastični petak je uparen je s 7-brzinskim DSG sekvencijalnim mjenjačem
Fantastični petak je uparen je s 7-brzinskim DSG sekvencijalnim mjenjačem

lagani Coupe do stotke dolazi za 3.7 sekundi, a teži Roadster za 3.9 sekundi. Usporedbe samo, reći ćemo da Audi R8 s 540 KS do stotke dolazi za 3.5 sekundi. Ako se priče pokažu točnima, pa svjetlo dana ugleda Plus inačica, TT RS bi mogao potući „osnovnog“ R8 V10.
Inženjerski tim Audija se pobrinuo da TT RS ima bolju upravljivost od prethodne generacije, a to su izveli tako da su spustili i modificirali ovjes za 10mm uz opciju sportskog ovjesa s prilagodljivim oprugama u magnetskoj tehnologiji. Uz osnovni model dolaze 19“ kotači i ogromni 370mm diskovi, a uz doplatu moguće je dobiti 20“ kotače i keramičkim kočnicama.
Inženjerski tim Audija se pobrinuo da TT RS ima bolju upravljivost od prethodne generacije, a to su izveli tako da su spustili i modificirali ovjes za 10mm uz opciju sportskog ovjesa s prilagodljivim oprugama u magnetskoj tehnologiji. Uz osnovni model dolaze 19“ kotači i ogromni 370mm diskovi, a uz doplatu moguće je dobiti 20“ kotače i keramičkim kočnicama.
Nema komentara:
Objavi komentar